Äntligen klart

Ja på K-rauta hade dom ingen färg som jag ville ha iaf!
Hade med mig hinken så dom fick se vilken färg jag hade börjat måla med.
"Vi har inte den där färgen här"
Nähä? nån liknande?
Då börja hon dra fram en 3 Liters hink me färg för 500:- Nej tack!
Då kör jag hellre till Byggmax och köper en hink där för 100:-

Så efter trippen till Byggmax hämta vi upp Lena och sen var det bara
att sätta igång å måla.. Efter sisådär 7 varvet på hyllan tappa ja lusten!
Nu får hyllfanskapet se ut sådär! den är vit iaf!
Bilder på hyllan finns Här

Ska bli skönt att få nån ordning här hemma igen!
Kläder överallt och en fet hylla mitt i golvet haha Snyggt..
till och med älskling klagar på att de ser förtääskigt ut här..

Så nu blir de nattinatti så men hinner städa lite imorron och sen jobba :)
Måste förbi på bolaget också så de är väl lika bra å dra en sväng till stan?
Ser väl vad vädret bjuder på imorron :)

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jessie James

nu har jag utmanat diiig :P

2009-04-14 @ 00:08:28
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0