Äta ute!

Dagen började såklart med frukost och sen
for vi iväg och lämnade tillbaka sågen vi hade lånat från Johans jobb.
På vägen hem svängde vi in på ÖB och köpte Röd färg som vi skulle blanda
med den vita = Råååsa! :P
Käkade en glass i bilen.. Underbart väder idag! Nästan sommar!

Väl hemma igen så vart de dags för Hampus lunch, så vi passa på att äta upp lite
rester.. Kött, potatissallad och sås ;) mm..
Självklart ivigde vi ballkongen! Som sagt de är Nästan sommar! :)

Vi äter ute för första gången i år!   Älskling och Hampus  Lillgubben äter ute.
Älsklingarna i solen!             Jag och Hampus


  Koppen  Lillgubben leker med koppen
Såhär gick de när man fick leka med koppen.
Kul å hälla vatten på bordet också! :]
Min sötnöt!

Nu har Lena kommit hit och vi har målat lite till på hyllfanskapet.
Ångrar nästan att vi gjorde de.. för det första vart de Inte den rosafärgen jag ville ha.
För det andra såg de helt enkelt bättre ut innan! Crap.

Fick en del färg på händerna när ja skulle göra rent rollern.
Inte kul eftersom skiten inte gick bort sen! :(
Så jag har tre rosa fingrar nu. Blir kul att fara på möte ikväll å se ut som jaa.. ja vet inte..
Ser knappast bra ut iaf! haha

Ne nu ska ja göra nån nytta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0