Bio

En Shopaholics Bekännelser
Att Rebecca Bloomwood jobar på en ekonomitidskrift hjälper henne inte mycket. Hon bor med sin kompis i hennes lägenhet och hennes maniska shoppande gör att räkningarna bokstavligen läggs på hög. Skitjobbet på tidningen ger inte tillräcklgt betalt och hon förstår att hon har att välja på att dra ner på kostnaderna eller jaga upp lönen. Som av en händelse snubblar Rebecca på en story som verkar bli hennes räddning. Men skulderna minskar inte precis, när hon drar nytta a den uppmärksamhet hon fått genom sitt scoop.

Ikväll såg jag och Lena "En Shopaholics Bekännelser" på Bio.
Den va nog lika bra som ja hoppats på att den skulle vara.
Det är lätt en sån film som jag kan tänka mig att se en gång till :)

Jag kännde igen mig väldigt mycket i den filmen.
Jag brukar inte tänka på om jag behöver det jag köper, jag köper det för att jag vill ha det.
Kan vara en totalt onödig sak men jag vill ha den.

Jag hade en lite teori att om jag shoppar jättemycket ett tag så "knäcker" jag mitt shopingbehov..
Nej nej nej.. Det funkar verkligen Inte. Man får nog helt enkelt börja tänka:

Nej jag behöver inte det här.
Min plånbok är stängd.
Jag ska inte shoppa mer.

Älskling har gått och laggt sig.
Jag är inte ett dugg trött.. meeen å andra sidan är de mysigt att mysa
och de är graatis :]

Gonatt gott folk! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessie James

hehe näj näj det finns nog en gräns...du måste bara nåååå upp till den ;)

Skrattar



alltså jag tycker det e kul att handla ALLT!

blir typ lyrisk om jag köper hem nya tvättmedel mm.

sjuk? i think so hahahaa :D



det enda som e pinsamt å köpa det e faan storpack bajs-papper MOHAHHAA!

2009-04-03 @ 00:49:12
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0