Bula?!

Jaha dagen gick inte riktigt som jag ville ändå.
Vi hade tänkt försöka hitta en billig dum hylla istället för att byggga en.
Men först åker vi till Krauta och där drog de iväg ganska fort i pris eftersom
dom bara hade sånna där konsollhyllor.. Då fick mamma en idé att vi skulle fara till Bula.
"ja men på bula har dom allt och ja ha hört att de ska vara jättebilligt!"  jaha?
förmodligen ar vi heela vägen till ersboda och tur nog hade dom iaf fortfarande öppet,
men de va då allt annatän billigt kan ja lova!
Det billigaste dom hade (och jag höll på att dö kan ja lova!) var ett
rostigt konsollhyllplan i plåt för 50:- Vi skulle säkert behöve fler än 10 hyllplan
+ andra delar för att sätta ihop skiten med!
Så den fulaste jävla hylla ni kan tänka er för ja.. Över 500 KR!

Fattar verkligen inte hur de där stället kan gå runt..?!
Vi hittade EN hylla som ja kunde tänka mig ha här
hemma som de ändå rymtes en del i. Den gick på 3-400:- per del! och
bestod av kanske 5 delar.. ?! 1500:- minst.. för en begagnad
kontorshylla? Då hittar jag bra mycket snyggare grejer på ikea
 för väldigt mycket bättre priser!

Nä så de blir nog att bygga en hylla istället! :)
blir nog bäst så!

nä nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Jessie James

Eller en liten trip till ikea ;)

kollat på blocket? där har dom juh endå lite :D

2009-04-10 @ 07:18:27
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0