en svänge på stan

Skulle träffa Katti på stan idag.
Glatt överraskad vart jag då Älskling också ville hänga me! :]
Vi lyckades till och med få in barnvagnen i lillbilen, efter vi tog av hjulen! haha

Så de vart en fika på Waynes och sen drog vi på Jeansjakt åt Älskling!
Hittade ett par på Carlings. Fick väldigt bra hjälp där! :)
De gillas! stjärna i kanten till dom!

När älskling stog å prova alla jeans så stog jag i min egen lilla värld
och tänkte "fan va snyggt hår den där bruden har!ja vill också ha så långt!"
Sen vänder sig jessie om! HAHA myppunge! Ge mig ditt hår! moahahahaha

Nu har Hampus somnat och jag å Älskling ska blanda till nån go drink
och spela nå spel å ba ha myspys! :]


Kommentarer
Postat av: Jessie James

HAHHAAA :D

mitt hår hade verkligen en mkt bra hårdag idag :D

nöjd å mkt gla :D

wohoo!



jag köpte en söt-blus typ å en skit snygg jacka :D

men inga jeans :(

2009-04-24 @ 21:13:38
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vill ju oxå göra hårförlängning och jag SKA men den här månaden lär jag väl inte heller ha råd så det får väl bli på Maj lönen istället :( Jag vill ju ha långt sommarblont hår som jag alltid har på sommaren :D

2009-04-25 @ 01:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0