Fasen då..

De va inte min tur att bestämma film.
Så det vart inkheart. Hade inte sett nån trailer om filmen men
den såg som ändå rätt spännande ut från bilder jag har sett.
Jag brukar oftast inte se trailern till en film eller läsa på baksidan av fodralet.
Om filmen är bra avgör jag av bilden på framsidan.

Älskling hade läst att den här filmen skulle va rätt barnslig och inte alls så spännande.
Men jag tyckte den funka helt okej. Men då är dom största klassikerna teknade filmer
enligt mig! :P

Film

Om du vill se trailer eller läsa om filmen kan du göra det Här.

Imorron får jag välja film iaf! :P
Å så ska jag provsminka Maria igen och Jag å Lena ska jobba vidare,
så vi får upp hemsidan nångång.

Nu blir de nattinatt för oss.
Hampus somnade så sött efter kvällsvällingen.
Hoppas han sover hela natten nu :)

Nattnatt!



Kommentarer
Postat av: Jessie James

åhh jag e sjukt sugen på att se massa töntiga filmer å lipa mm hahaha :P

2009-04-06 @ 10:19:31
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0