ingenting går som man vill ibland

varför finns de sånna dagar då nästan ingenting går som man vill?
Visst började den här dagen bra, vi tog en prommis över till klockarbäcken
å kolla in nya affärn som har öppnat där. Fick gratis varmkorv och cola.
Så de va inte fyskam iaf :)

Men annars så har de nog inte gått så bra för vårat lag.
För längesedan köpte vi en ny fläkt till köket.
Igår fick vi reda på att man får inte byta fläkt i dom här husen.
För sätter vi dit den vi har köpt (som inte går att lämna tillbaka)
så åker allt vårat matos in till grannarna.
Men glada besked fick vi på Media markt idag,
de finns en grej som fixar dedär! Woohoo
Vi tar ner kryddhyllan i köket och kollar.
Nä de dumma hålet sitter snett så nu kommer vårat
nyrenoverade kök ha en fläkt från de jävla år som kåken byggdes!
Kommer ju inte se klokt ut! Finn ETT fel lixom!

Jag blir gaalen!

Sen har vi bytt bil.. Vi har lämnat våran kanske inte såå snygga
men bekväma bil i Vännäs och åker nu omkring i en grön låg,
liten skitbil som lever om.
Som dessutom vägrar starta nu bara för att batteriet är urladdat!

Grädden på moset är att vi inte har nån frukost till imorron
och ingen bil nu att fara å handla med.

Som sagt..
Jag blir galen!
(Jag hör riktigt i mitt huvud att pappa svarar
"Man kan inte bli nånting man redan är" )

Nej så nu ska jag innan jag blir jättesur och förstör hela kvällen,
sätta mig och se på film med min jättestora godisskål!
Ja får de för jag ska ändå äntligen köpa ett Iksu Spa-kort IMORRON!

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va? Fan man måste ju få byta fläkt om man vill, lite surt nu när ni fått så fint :(

2009-04-25 @ 01:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0