Jag kan prata!

woohoo de här är första morronen jag vaknar och Kan prata :)
Känns bra att de håller på att gå över nu!
Fast  jag har blivit snorig och hostig nu istället.
Hoppas verkligen att inte Hampus blir sjuk efter dehär också!

Vaknade av att Älsklings telefon ringde å han fick fara iväg och jobba idag..
Men Lena skulle nog ändå komma hit idag så vi får nå jobb gjort!
Sen ska vi ändå prov- sminka och fixa hår på Maria idag.
Så hon kommer väl efter jobbet nångång :) Om hon nu vågar komma hit
när jag låter som jag gör i halsen!

Ja, vi ser väl vad dagen erbjuder! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra



Den randiga twister finn väl kvar än :) den är skitgod faktiskt!



2009-04-06 @ 15:14:29
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0