Lilla lilla Umeå

Nu var det ändå ett tag sen jag var på stan.
Och de här va första gången sen London.. fan va litet allt känns här hemma nu.
Helt sjukt.. de finns ju  ingenting! Ja menar hur svårt skulle de va att hitta ett par skor i London lixom?
Skoavdelningen på Topshop är fan stärre än alla skoaffärer i umeå tillsammans?! haha
Ja lilla lilla Umeå..

Men de vart en riktigt trevlig dag på stan me Jessie :)
Men nu vet vi de jessie! Nästa gång vi ska ha skor tar vi flyget direkt till London ;P haha

Ikväll händer de nog inget speciellt.. Vi ska bara va hemma och va mysiga..
Mysdricka lite.. tömma barskåpen? typ.. :)
Kom å hjälp till vettja ;)

Kommentarer
Postat av: Jessie James

hahaa yeas! nästa flyg till london JA TACK :D

2009-04-03 @ 22:56:08
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Jessie James

thihi knas boll :D

2009-04-04 @ 13:05:10
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack för drinken, sorry att jag lämnade den :P Men det kanske va lika bra eftersom jag tagit tre shottar innan jag gick över och sen en hos er så jag började känna av det lite :P

2009-04-06 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0