Lite allt möjligt

Vi tog oss iväg till Media Markt tillslut :)
Guuud så härligt väder! Vi gick dit i kortärmat båda två.
Visst kännde man sig lite uttittad eftersom vi va dom enda som hade de,
men orka dra omkring på en onödig jacka? :P

Ne usch idag vare inte långt ifrån sommar och sol!
Härligt härligt!

Sanna och Johan kom förbi och käkade Tacos med oss :)
Dom skulle fara en sväng till tomten där dom ska bygga hus nu,
sen kommer vi dra över till dom en sväng :) Lär bli nån öl.
Haha vi som inte skulle dricka ihelgen?
De gick ju jättebra? Not.. hehe

Måste måla naglarna snart också..
Dom ser för hämska ut! usch!
Får ta och leta upp lite inspiration på nätet ;)
Har kört alla djurmönster jag kan komma på förutom typ ko haha

Har kommit på att jag vill typ börja rida igen.. !
Nån som vill köpa en häst åt mig? :]


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja så sjukt underbart väder det var! Och vad e det för väder idag när jag e ledig då? Jo pissregn!



Jo det blev ju många öl ;) Alla blev nog trötta efter den goda maten. Vi får snart bju igen!



Du får säkert rida Linas häst! :D

2009-04-27 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0