Lördagkväll

De vart krogen igår ändå :)
Jag och Lena satt hemma hos henne och drack lite vin, sen drog vi till Cover.
Skitmycke folk vare men ingen man kännde typ.. ?

De vart öl och de vart drinkar och jessies kamera blixtrade, förhoppnings tillräckligt många gånger
att man fastnade på nåt av korten :P

Älskling kom och hämtade mig vid 2 tiden ♥
Och när vi va hemma gjorde vi gomackor :) mums!
Vart ändå  inte bakis idag heller. Har jag tur eller dricker jag för lite?
Nä lagomt är bäst! :)

Idag lär de inte hända speciellt mycket..
Hampus snurrar runt i sin gåstol och river lägenheten igen.
Är de ens lönt att städa? haha
Jag och Älskling sitter  vid varsinn dator..

Men jag tror att de är lika bra att vi inte gör så mycket idag eftersom jag fortfarande inte kan prata.
Igår kunde jag ändå prata litegranna men inte idag. haha
Ikväll blir det nog bara film och mys me pojkarna :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0