Men varför?

Jaha som vanligt gick de jättebra för mig att göra som jag ha tänkt..
Eller inte.
Skulle gå över till iksu spa ikväll och köpa årskort och simma lite.
Men nää då kommer gubben hem från jobbet och säger
"nä men ja ska fara å flytta bilen som står ute i tavelsjö"

Jahaaa kul att jag får veta nåt?!
Vart ändå inget av de eftersom jag inte ville ha den dumma skrotbilen
på våran parkering här i stan. Så de får bli bilflyttning på typ Onsdag,
och då tar vi den till Bjurholm istället.

Vi åt Lax idag.. Gott gott! :)

Nä vad ska man göra ikväll?
Kanske fixa naglarna? Dom måste ändå klippas.
Hur många har de problemet? Att dom blir på tok för långa? :P
Nagelförlägning? nej tack.. :P

Hitt på nåt!


Kommentarer
Postat av: catta

haha ja jag vet :P

2009-04-27 @ 21:36:06
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0