Mer färg

Alla är vakna och snart blir det en prommis till Krauta för att köpa mer färg
till hyllan. Den blir riktigt  bra! :) Rummet känns mycket större än förut också
men de blir väl så om man ställer saker efter vägarna istället för ett barbord
som står ut från väggen och tar upp väldigt onödigt mycke plats!

Visst de är ett jättefint barbord men jag vill utnyttja rummet lite bättre,
speciellt när ingen nånsin sitter där. Inte ens då man har fest.
Alla verkar trivas bättre i soffan. Fast de skulle inte förvåna mig om
de blir ett jävla liv nu när de väl är borta.. haha

Lillgubben sitter och leker å babygymmet :] Min lilla sötnöt.
Nu när man har lärt sig att sitta upp är allt så himla mycke mer spännande!
Nu kan man ha koll på vars alla går och ändå sitta och leka :P

Ne som sagt, vi ska gå å köpa mer färg.. :)
Hyllan bli Vit btw.. och kanske med rosa kanter! om vi orkar  ha så kul..
De här kommer bli tredje varvet ja målar den och den är inte liten..
suck.. aja Lena kommer iaf idag å hjälper till!

På med kläderna å ut i de nästan soliga vädret...?


Kommentarer
Postat av: Elena

Hoppas du har fått en bra helg!

2009-04-13 @ 11:52:34
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Jessie James

Ahh sweet med hylla i vitt å rosa :]

thihi!

Måste komma å kolla på den så att jag får lite inspiration till hur mina hyllor å grejer ska se ut...en vecka kvar tills jag får nyckeln woho :D

2009-04-13 @ 18:16:57
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0