Precis vad jag behövde

Varför kunde de inte vara så som rubriken säger.. istället för en väldigt ironisk tvist av den?
Vaknade imorse lite halvbakis för fösta gången, men visst de har jag bara mig själv att skylla..
Men jag kunde inte ens prata! Ja hade totalt tappat rösten. Kunde knappt viska.. :(

Nu ett X antal timmar senare mår jag bättre iaf.. men jag har bara fått i mig en kopp te.
Så rösten börjar sakna men säkert komma tebax men ja vet inte riktigt om bakisheten har laggt sig än eftersom jag inte ätit nåt. De brukar som kunna kännas rätt bra å sen äter man Å dåå blir man bakis.. hahaha

Så man kanske ska ta å försöka äta nåt å hoppas på de bästa :)
Kanske man vet sen vad man är peppad på ikväll.. Verkar som att alla vill att vi ska ut iaf..

nä.. mat.. eller nåting :)

Kommentarer
Postat av: linda

hehe :P

2009-04-05 @ 14:42:27
URL: http://lindatrieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0