tvätt och mer tvätt

Varför gör man alltid så?
Eller iaf jag. Jag väntar tills tvättkorgen blir så full att de inte rymms mer,
eller tills vi inte har några rena kläder kvar nån av oss.
Seeen tvättar man! blir ju skitdrygt och tvätta allt på en gång..
lätt  5-6 maskiner! helt sjukt.
Måste lära mig dedär!

Igår spelade jag å bubbenkort och blandade ihop en å annan god drink
Myspys! :]

Mitt finger känns bättre efter krocken igår haha
lite svullet fortfarande menmen
Vi spelade ett kortspel som går ut på att man ska ha alla kort på slutet.
Man börjar med halva kortleken var. lägger varannat kort.
Kommer det en Kn har man en chans på sig att på upp ett klätt kort.
Dam 2 chanser Kung 3 och Ess 4..
Kommer det upp två likadana kort, Vilka som helst ska man slå först på högen.
De va där krocken kom.

Som ja skrev igår min nagel gick av i hörnet och kuttade sönder
hela innersidan av älsklings finger :( stackarn!
Tur han tål mycke :P

Idag blir det nog en prommis till Media Markt igen.
Synd bara att solen försvann :(
komsi komsi solen! :P
och fortsätta tvätta.. bläää



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0