1års kalas!

Jag vaknade otroligt tidigt idag!
Låg och kollade på mitt lilla mystroll då han låg
och sov mellan oss i sängen :]
Tänk att de har gått ett helt år!

Vi smög upp och gjorde iordning en liten bit sockerkaka
med grädde på och ett ljus i ^^
Slog in paketen och tog kameran på filmläge.
Han hade just vaknat när vi skulle gå in så han kröp
omkring lite yrvaken i sängen och undrade säkert vars alla hade tagit vägen.

"Ja må han leva! ja må han leva! Jaaa må han leva uti 100drade år!' osv osv osv

Han vart tokglad! satt och småhoppade i sängen och stirrade på ljuset som brann
i den lilla sockerkakan.
Å när vi ska få han att blåsa ut ljuset så blöste han genom näsan! ^^
åååh min älskade lilla sötnöt!

Han fick iaf en jätterolig leksak, ett par skor och den nya skjortan av mamma å pappa
och en jättefin Nalle puh tavla och ett guldhalsband av mormor ^^

Snart kommer det hit en massa folk så de lär bli stora högar av presentpapper
runt hela lägenheten ^^ thihi

Min lilla gubbe har blivit ett år! :]
Grattis Älskling!


Kommentarer
Postat av: Miia

Grattis Hampus!! :)

2009-08-15 @ 12:56:11
URL: http://blogg.vk.se/miia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0