Badrumsinspiration

Förutom spiraltrappan som jag redan har förälskat mig i
så tror jag att jag vill ha ett inbyggt badkar

badkar

Så underbart snyggt! ^^

Sen är jag väldigt förtjust i mörka träslag som valnöt! ^^ Love it!
Så en del mörka möbler lär det bli. Speciellt inne i badrummet

badrum

Älskar verkligen ljusa väggar, mörka möbler och golv.
mycket förvaring och dubbla handfat! ;)

Det finns nämligen ett rum nere i källaren på der kanske blivande huset
som kommer att göras om till mitt drömbadrum! ♥

En del av listan:
Helkaklat (självklart) ingen äckelmatta här inte!
Mycket förvaring med högskåp (sminket måste ju rymmas!)
Bastu!  (Myyyys!)
Inbyggt badkar - med avlastningsytor runt om.

Ja den här listan kan göras lång och detaljrik men vi hoppar
nog över de nu till vi har flyttat in då jag faktiskt kan bestämma
vad som rymms och vad vi har råd med ^^ haha

De är ju lätt att klämma in allt i samma rum när man tänker på det.
Rita upp en ruta å se själv hur du skulle vilja ha det. Räkna sen ut om
det ens är möjligt haha ofta trycker man dit påtok för mkt saker på ens
egen drömritning jämnfört med rummets storlek. :P

Har ni nån bra inspirationssida för badrum?
Skicka gärna en länk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0