Hus galen!

Nu har vi snackat med nuvarande ägaren till huset
ang priset. Vi fick ner det med 75 000:- iaf ;)
Så idag när vi lix va på stan så svängde vi först förbi SEB,
sen Sewdbank och till sist Handelsbanken.
Så nu äre bara lånet som fattas sen blir vi nog med hus rätt snabbt! ;)

Usch jag hoppas verkligen att vi kommer byta bank.
Jag hade Handelsbanken innan vi vart tillsammans och
nu när vi ändå delar på allt så skrev vi till mig på Älsklingens konto
så de va som därför jag fick byta bank.. Har aldrig gillat swedbank..
Man måste ju nästan ha en hel dag på sig om man måste gå till banken.
Som sagt hade jag Handelsbanken förut så dom vet jag är snabb och bra ^^

Men nog om banker nu! haha
Sitter här med min onda tå och busungen demolerar reklamen som vanligt..
Har hittat en del fina saker som jag verkligen vill köpa  till huset!

rosettkudde

Rosettformad framsida i bomullssatin.
Dold dragkedja. Storlek 25 x 35 cm. 100% bomull.
Maskintvätt 40º.


H&M Home
99:-

H&M

Bomullssatin med fasettslipade dekorationer på framsidan.
Polyesterfyllning. Storlek 20 x 40 cm. 100% bomull.
Handtvätt 30º.

H&M Home
199:-

Fast rosettkuddar kommer jag nog att sy själv eftersom man ändå
måste köpa till en innterkudde :P
Dags att ta fram symaskinen igen tror jag.. har en del som måste lagas! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0