Hus hus hus!

Idag for vi ut till rödåsel och kollade på huset igen!
Vi drog med oss Älsklingens två äldre bröder + flickvänner! ;)
Dom är snickare båda två och vet nog bra mkt mer om allt som
behövs göras i de där huset!

Men de lät lovande och jag är mer taggad än förut..!
Visst är det jävla mycket jobb på det eftersom det är ett gammalt hus.
Men de är också ett hus som jag absolut kan tänka mig att bo i ett bra tag framöver!
Så vi har inte bråttom! Kommer bli kanonbra!

Hoppas att det går bra på banken på Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh jag hoppas verkligen att ni ska få köpa huset! :D Det var riktigt fint och har vääldigt mycket möjligehter! tur att det finns snickarblod i våra män ;) det ska nog blir ritkgit bra ska du se. Vi håller tummarna! :)

2009-08-17 @ 09:04:42
URL: http://leaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0