Ingen reklam tack.

Jag tycker det är skitkul att få kommentarer på min blogg.
Men de är mindre kul när det bara är kopierade spamkommentarer
som skickas runt till alla.

Nej jag vill inte ställa en fråga i din frågestund.
Jag känner dig inte och har säkert aldrig varit inne på din blogg.
Vad skulle jag då helt plötsligt vilja veta om dig?

Nej jag är med i dom tävlingar som jag tycker är bra och vill vara med i.
Så ingen reklam där heller tack.

Sen den där eviga reklamen då man får en kommentar där det bara står
"Hej kolla in min blogg" jaha? Jag trodde du kolla in min eftersom du skriver till
mig men naae?

Jag varken gokänner, svarar eller kollar in bloggen
när det endast är reklamkommentarer.

Så då vet ni! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0