Jobb jobb å jobb

Lena kom hit idag för vi hade en del att göra.
Sen vart inte så mkt av det gjort eftersom busungen nr 1
inte riktigt ville samma sak.

Vi hann iaf snacka lite om hur det kommer bli när/om
vi flyttar till rödåsel osv.. kommer iaf att lösa sig ^^

Helt sjukt less nu. Trodde Älskling skulle komma hem snart men nej nej
Han slutar kl 7.. Sjukt less..
En sista minuten skulle sitta jävligt fint nu! ^^

Hampus har försökt klättra upp i soffan heela dagen idag..
haha så nära men ändå inte.. :P Sötnöt!

Nån som vill komma hit och laga mat åt oss..
jag orkar verkligen inte.. å då blir älskling lessen då
han kommer hem..

asså.. HAHAHAHAHAHAHAHA
Hampus står och kollar ut genom ballkongbörren.
å så ser jag i ögonvrån att han står och gungar fran å tillbaka..
Han slickar på rutan.. mmmmmm guuud så gott! HAHA
Min lilla iq nöt ^^

*ASG* guuud jag dör!

Kommentarer
Postat av: wear a smile, it goes with everything

fin blogg :)

2009-08-06 @ 17:55:11
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, det e ju endå typiskt Hampus just nu! :P

Jag misslyckades med mitt matköp idag, både på Frasses och Matbiten, så det blev två mackor med rostbiff och potatissallad på istället, men strips hade suttit bättre! :P

2009-08-06 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0