Nolia

Vi va på Nolia nästan hela dagen idag.
Hittade inte sådär överdrivet mycket men lite bröd och
en jättefin lampa som kommer höja mysfaktorn i blivande huset
ganska mycket! ^^ Får ta kort på den sen, vet inte om vi ska orka
packa upp den nu..

Sen hittade vi en och annan (eller allihopa!) husvagn och
husbil som vi ville ha. Sjukt snygga!
Skulle helst vilja ha en sån med dusch på sidan om toan inte
typ över toan hehe (bekväm?) :P
Men vem  har dom pengarna nu.. *suck* Låt mig
vinna på lotto eller nåt! haha
Jag som inte ens spelar? Hur ska de gå till lixom?

Älskling sitter och kollar in spiraltrappor på nätet..
Vi ska helt klart  ha en sån i huset.
(ja fortfarande, jag har redan flyttat in haha )

Nån som vet av nåt billigt företag som besiktar hus i Umeå området?

Hampus har somnat som en stock och vi ska nog
bara sitta och datanörda oss ikväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0