Uppe med tuppen

Nästan iaf.. jag hade planerat att sova till 9 idag.. men ikket..
åter igen får jag inte som jag vill.. hmm..

Tydligen så vaknade Älskling kl 5 imorse och sa att jag skulle ställa kl på 7..
Min klocka alltså.. ?! Vad får min lille sötnöt att tro att jag seriöst är vaken då?
Okej jag kan prata, titta svara på frågor ja jag kan till och med kliva upp gå ett varv
och sen lägga mig igen men tro mig jag är inte vaken.
Så kort och gott så vaknade jag 07.46 och fråga Älskling varför han inte har klivit upp
än och han sa de där med klockan.. jahaa?
Då var det ju bara att kliva upp då och hjälpa Älskling att få lilleman klar till dagis!

Sen upptäckte jag att de var sådär måttligt kallt här hemma så de va bara å traska ner
till källaren å kolla vad felet va. jaha slut på pellets.. Morrongympa! woohoo..
Så nu hoppas jag att värmen kommer tillbaka innan jag ska hoppa in i duschen!

Just ja måste ladda batterierna!

Kommentarer
Postat av: Cicci

de är jobbigt och baka om man känner sig tvungen :S

2009-12-02 @ 09:10:37
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0