dagen..

Dagen började sjukt kasst.. tror knappast att den kunnat gå sämre!
Så de vart en väldigt ensam och tråkig bussresa ner på stan, men väl där
så hann jag och Lena in på SEB för att boka in ett möte.. ett väldigt viktigt möte! :)
så vi fick oss en tid redan nu på fredag! kuung!

Sen satt vi på Wayne´s coffee med våra blivande modeller ;)
mycket trevligt och mega flummigt.. haha
men nä med den kassa morronen jag hade så va nog de precis vad jag behövde! :)

känns skitbra att saker börjar hända nu.
ett möte kvar å sen äre inget som kan stoppa oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja det blev väl lite mer flummigt än vad jag hade tänkt mig. Men lite flum får man väl ha :P

trevligt var det iaf

2009-02-18 @ 21:35:37
Postat av: Lena

Haha, ja det blev väl lite mer flummigt än vad jag hade tänkt mig. Men lite flum får man väl ha :P

trevligt var det iaf

2009-02-18 @ 21:36:49
Postat av: Lena

haha jag och kommentarer... jaja

2009-02-18 @ 21:38:00
Postat av: Jessie James

hehee men absolut :)

å som du sa: "vi ska ju ha roligt oxå" höhö :D

2009-02-18 @ 22:58:38
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0