Nya naglar

Har nyss målat om naglarna. De vart tigermönstrade den här gången.
Har redan provat zebra och leopardmönster. Tror ja diggar leopard bäst hittills.
Men men kul me nå nytt och nåt som inte alla andra har.
Skönt att man fick de gjort i tid den här gången också dessutom. 
Finns nästan inget värre än när man har kvar nagellacket fast de har spruckigt
och ser föörtääskigt ut.. nä usch å fy för fula naglar!

Jag försökte ta några kort men de gick inge bra.
Ja måste ju vara sämst i världen på att ta kort på sånt ja vill visa.. ?!
Men ja.. alla vet väl hur en tiger ser ut? hehe

Från de ena till nåt helt annat..
Fick viktiga papper idag på posten!
Nu känns det som att allt är på väg att hända!
Ska boka in bankmöte imorron och har två andra möten då också.
hmm.. vars hittar man en duktig fotograf? och billiga flygbiljetter?
ge mig :]

Härligt att nånting "stort" hände nu!

haha ja jag å mina jävla hemligheter..
lugn ba lugn! ni får snart veta vad de är ja håller på med!
men ibland måste man vara lite sneaky sneaky :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är du ute efter för typ av fotograf då?:)

2009-02-17 @ 21:39:40
Postat av: catharina

vad är du ute efter för typ av fotograf då?:)

2009-02-17 @ 21:40:10
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0