Paket!

Jag älskar att shoppa! gå på stan och shoppa de är råkul å trevilgt om man har nån å gå med. men att beställa hem grejer och sedan få ett paket på posten som man får sitta och öppna de är Underbart! paket måste ju va de bästa som finns i hela världen! haha Ja, iaf så vart jag och Lena rånöjda idag då de plingade på dörren och vårat ASOS paket komme! :) vi rent hoppade av glädje :P

Ja fick mina efterlängtade skor och en svart kjol. Lena hade beställt efter en korsettop och en kortare svart kjol. allt passade kanonbra! så vi vart mycket nöjda.

bilder kommer sen! :D

Efter att ja å Hampus hade varit hos Lena tog vi oss en prommis till Hemmakväll, köpte lite godis å sen satte vi oss på bussen hem. de va inte vart ute kan ja lova! efter den promenaden hade ja varken tår, fötter eller ben kvar..
men nu är vi hemma igen och lillgubben somna som en stock.. igen haha
ja tror att ja ska ta å se en film med min godispåse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0