Presenter? Till Mig? :D Taack!

ååh alltid lika kul att fylla år.. varje år.. varje Februari.. och på mitt lyckonummer! 21 :)
Presentlistan såg ut såhär iår
(en del av den iaf)
hehe!

1. Smyckeskrin av mamma.
2. 1000:- av pappa.
3. Iksu spa kort av Älskling!
4. Skor och kjol från Asos av Lena!
5. Epilator av mamma Jens och Marie.
6. Tröja och top från Gina av mamma.
7. 700:- Presentkort på Invito till mig och älskling av Johan, Sanna, Daniel, Lina och Mikael.
8. 200:- Presentkort på SF till Mig och Älskling! också av Johan, Sanna, Daniel, Lina och Mikael.
9. 100:- Presentkort på Lagerhaus av Magdalena och Katti!
10. Massa smågrejer av mamma

Mina nya skor från ASOS!Min nya kjol från ASOS!
Skor och Kjol från Lena


Efterlängtat smyckeskrin!
(jag hade mina smycken i en kruka innan)
Toppen från Gina
(köpte ett par byxor först men kunde inte ha dom så ja bytte till den)


Äntligen slipper man hålla på med en massa
vax å shit.. Snygga ben till sommaren! yes!



Några småprylar som ja fick från mamma :)

Sen eftersom jag ska börja simma på iksu nu så va ja tvungen att köpa två nya baddräkter :P
Hoppas och ber till gud att ja kan ha dom! Beställda från Ellos båda två :P

Så nu har jag äntligen fått gotta mig i alla fina presenter!
Tusen Tack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0