sen kväll..


Det vart en väldigt sen kväll igår. Jag, killen och hans bror,
satt och spelade Wii nästan hela natten.
så när kl var nästan 5 på morgonen lyckades jag ta mej isäng.
Smått slitsammt eftersom Hampus vaknade första gången vid kl 6.

Det vart en sån där dag då man bara vägrar kliva upp ur sängen.
Älskling väckte med vid 2tiden idag.. Då hade ja sådär lagomt
ont i huvet :S

Sen vart det våfflor till frukost!
Jag Älskar min gubbe! :]

Ja dagen är inte slut än men jag har en kännsla att
de inte kommer bli nånting vettigt gjort från min sida.
Har iaf bokat in några möten tills nästa vecka.

Spännande saker på G ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att du skaffat en blogg :)

Nu blev jag nyfiken vad är det är för spännande saker du har på G :p

2009-02-13 @ 10:40:01
URL: http://lakritstrolllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0