Ont!

Kunde jag inte ha gjort illa mig i.. ja vars fan som helst utom i foten!
Jag kan ju inte göra nånting. Jag näst intill dör om jag ska börja mig framåt
och ta upp Hampus. :(

Älskling är på jobbet nu så fram till 12 måste ja klara mig själv, sen
kommer farmor och tar med Hampus hem till Vännäs å så får Älskling
fara dit och hämta han sen.

Omständigt bara för en liten tås skull.. :(
Så jälva kass.

Trodde inte att jag hade så ont idag, tills ja klev ur sängen!
Har gått så snett på vänsterfoten så nu har jag ont i hela foten.
Kan ju inte direkt hoppa på ett ben en hel dag för de är ju dumt
att få ont i båda!

Fortfarande trött och seg i huvet. Sjukt varmt i vårat sovrum!
Takfläkt nästa? tror de!

Nä nu ska jag och min onda mycket blåa tå försöka ta oss in till köket och
äta frukost!

AAAAAJ!

logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0