Sluta!

Men ge upp nångång!
Jag har fått samma skitkommentar här på bloggen
för många gånger nu!

"Hej intressant blogg du har!
kolla gärna in på min med
bla bla bla
"

Jag har fått exakt samma kopierade medelande från samma person
4 gånger på min blogg och 3 gånger på Cloeybloggen
Dom tre första gångerna va under samma dag.

FÖR FAN! sluta spamma andras bloggar!
Vill man ha fler läsare så får du väl skriva en RIKTIG kommentar
som visar att du HAR läst bloggen.

Och ska du skicka runt en kompierad kommentar så håll då för fan koll på
vilka du har skickat den till! Det verkar lite för desperat när du skickar den flera gånger.
Jag kommer inte ens gå in på din blogg..

Nu ska jag äta så jag blir lite gladare!

logga


Kommentarer
Postat av: Jessie James

haha folk :P

2009-07-03 @ 01:41:55
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0