Tröttgris

Varför händer det här alltid?
Jag och Hampus busar som två tokar och vad gör han då?
Jo somnar! tröttgrisen min :] haha

Tror att han bara gömmer sig bakom täcket i sängen å så ligger man
där och väntar på att han ska he bort det så man kan säga "bu"
Men nä då har han gosat in sig i täcket och somnat.. haha ^^

Gubben är i Tavelsjö nu och fixar den gröna lilla bilen..
Jo den är tillbaka gott folk och jag gillar det inte!
Nu måste vi ändå vänta tills vi får tillbaka vår egen bil igen innan
vi kan börja använda Hampus nya bilstol för den rymms inte
ens i den där gröna lilla skiten! :S *suck*

Jaha vad ska man äta idag då?

logga

Kommentarer
Postat av: Jessie James

hahaha knas hampe :P

2009-07-10 @ 17:03:57
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Katie

Vi ska hälsa på familjen på mammas sida. Hon kommer därifrån så jag har mormor, mostrar, morbröder, tanter och kusiner där! Jag har inte varit där sedan jag fyllde 18 så det börjar bli dags!

Jag var inne och kollade på Cloey tidigare! Jättefina grejer :D Så fort jag får lite cash måste jag nog shoppa :D

2009-07-10 @ 18:33:39
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Dom bor alldeles på gränsen till Norra Wales så det finns inte så mycket spännande runt i kring. Manchester är närmsta storstad och den ligger ungefär åtta mil norrut, annars är det bara småstäder och byar. Dom bor mitt ute på landet och har bondgård och grejer :D

2009-07-10 @ 23:48:21
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0