Bubbleroom

Hiss eller diss?
Dom får fet-tummen ner från mig iaf!
För det första, ful och väldigt konstig hemsida!
För de andra verkar dom inte kunna hålla koll på sina erbjudanden!
De va sagt att jag skulle få 300:- i presentkort bubbleroom.se

Presentkort = pengar!
Rabatt = erbjudande!
Två heeelt olika saker.

Skriver man presentkort ska de väl ändå inte vara nån minimum gräns på
hur mycket man ska shoppa för?

Vet också att Jessie har blivit lovad gratis frakt från dom men de vart de inget av heller.

Sen att halva deras sortiment består av Halens kläder fattar jag inte heller nåt av?!
Samma priser, samma kläder? Hur skulle de se ut om Cloey.se tar alla H&M kläder
och säljer vidare? Lönt? skulle inte tro de! Kom på nåt eget för fan.

Jag hade väldigt svårt att hitta saker som jag ville ha för 300kr inte fan orkar jag sitta där
och leta efter saker för 300kr till då? Nä ta då erat "presentkort" å dra åt *piiip piiip*

Hoppas eran dag är betydligt mycket bättre än min!

tyget

Kommentarer
Postat av: Jessie James

men jag fick juh fri frakt sen :D

och man får en söt goodiebag! :P

2009-06-10 @ 18:33:58
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0