Förbannelse!

ååh! Bra start på dagen!
Vi kliver upp tillsammans, fikar tillsammans, pratar om vad som ska göras idag.
Bestämmer att jag ska ta ner tvätten när jag går över till iksu och just innan ska
ska gå ringer Apoteket! igen!
Kan jag inte få EN planerad morgon? En endaste liten en?! Ska de va för mycket
begärt? Är jag inte värd EN morgon då jag får göra som jag vill och som vi har planerat?!

*suck* så vart de med den träningen idag.
Allt kommer gå åt skogen och jag kommer inte ligga på stranden i sommar!!


Skitdag!

tyget


Kommentarer
Postat av: Jessie James

pengar är bra men inte allt :P

2009-06-10 @ 13:01:44
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men jag som varit ledig och hemma hela dagen! Jag hade ju kunnat busa med Hampus medans du tränat, typiskt !

2009-06-11 @ 01:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0