Helgen.

Full rulle hela helgen!
Anna hade fixat bloggdrink på TC i fredags, så vi va dit
och hade riktigt trevligt!
Självklart vart vi sådär lagomt jättebakis på lördag!
Måttligt opeppade inför kvällen vare bara å börja sminka å greja på ^^
Men den kvällen slutade också helt okej!

Söndag käka vi bara frukost och for ut till Tavelsjö.
Mamma fyllde år i lördags, Grattis!
Så de vart gomiddag där med mamma, Jens också Marie :)

Skitkul å fara hem och städa sen på kvällen.. kuuuuul.. ?
Men de va inte så mycket. Mest vinglas överallt. Går ju som
fort att stoppa ner dom i diskmaskinen.

Nä nu ska jag springa över till iksu.
Eller halta över till iksu sen simma.
Vaaaaad har jag gjort med min stackars lilla fot?!
min häl är helt kaputt! kan inte ens stå på den! :(

tyget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0