Husvisning på Måndag

Nu på Måndag ska vi åter igen till Hörnefors och kolla på ett till hus.
Både jag och älskling är riktigt peppade på de här huset! Hoppas ingen annan är det!
Då kommer jag jaga bort dom! haha

Stort, fint, till större delen renoverat, garage, källare, föråd, friggebod med loft, bergvärme,
 stor gård, bra insynsskyddad tomt. osv osv

Det enda jag kan komma på som jag inte gillar är att huset är Gult. Finns inte en chans
att jag tänker bo i ett gult hus. Nej här ska målas om! Men eftersom vi inte behöver göra om nånting
annat i hela huset förutom lite i köket så har vi säkert tid med det ^^

Är sådär äckligt peppad. Om jag inte får de här huset kommer jag att bli
grymmt ledssen. Vi har pratat om hus i evigheter nu och innan jag ens har
sett huset så vet jag att ja vill ha det. Helt sjukt egentligen. Kan det här huset vara
såå rätt för oss?

Jag längar tills på Måndag så jag får gå runt och titta på hela huset!
Kommer bli så otroligt spännande!

tyget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0