Inte så bra som jag trodde...

Äntligen hemma!
Visst är det skönt att komma hem efter man har varit borta några dagar!
Speciellt när man har varit hos mamma. Då blir allt så lugnt och skönt
när man kommer hem och man får återgå till att göra vad man vill utan å höra
en jävla massa klagomål.

Midsommar vart väl sådär måttligt lyckad. Efter middagen som halva gänget skippade
så vart vi bara trötta å lata och orkade verkligen inte sitta ute å prata så de vart tv i soffan haha

Senare på kvällen när Hampus hade somnat så gick vi iaf upp till en fest uppe på byn.
Den började med ett seriöst fyllesamtal, sen gick jag ut å kolla vad folket gjorde där,
och en mycket mogen kille (?) hälde sin öl på mig.
Så jag gick hem. så kul hade jag där.. woohoo.. ?!

Efter jag hade gått vart de knappast roligare. Bråk å för fulla idioter är inget jag är deppad över
att jag missade. Vissa fattar bara inte när dom ska lägga av eller när dom inte ska dricka i
huve taget! Ja ska fan sätta dit dig din jävel, de kan du räkna med!

Hela Lördagen är bara helt suddig för Älskling eftersom han var en av dom som
inte vet när man ska sluta ?! I de tillståndet åker jag inte bil med han!
Så vi fick stanna en dag till. Igår efter vi åt en god grillad middag drog vi iaf hem!

Ska lägga upp några supersöta bilder på Hampus sen men nu ska ja gå å träna!
Finns nog en hel del som ska bort efter helgens bravader? haha

tyget

Kommentarer
Postat av: Jessie James

orka hälla öl på andra? :s

2009-06-22 @ 15:28:46
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0