men SEG

Hej och hå va jag är dålig på att uppdatera! haha
Alla kläderna från usa va jättefina. Jag vill ha en av varje! :P
Hampus är smågrinig om dagarna nu för han håller på att få två tänder till
och ja antar att de klias å jävlas för han :(
Älskling håller på att tapetsera i köket. Hela lägenheten ser ut som faaaan,
och helgen spenderade vi i Tavelsjö. SLUT..

Idag har äntligen jag och Jenny lyckats ta oss tid att träffas.
Vet inte huuur många gånger vi har sagt "vi måste hitta på nåt snart" HAHA
Vi är såå duktiga! :]
Så idag vart det en sväng ner på stan och vi åt good lunch på Costas (aldrig varit där förut)
Supergott va det iaf! De tyckte Hampus också som säkert lätt hade kunnat äta upp halva min toast! haha
Mitt lilla matvrak!

Kul att solen tittade fram idag ändå, de såg rätt tråkigt ut där ett tag.
vart på tok för varmt med jeans idag iaf. usch.

Imorron blir det jobb jobb och jobb.
Nu ska ja snart ta å laga lite mat! :)

tyget


Kommentarer
Postat av: chanto

sv: jo jag har sett att du har skrivit om det.. men har inte kollat in det.. ska göra det.. ;)

2009-06-01 @ 22:24:34
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0