Peppelipepp!

Efter att ha läst Jessies blogg vart jag så sjukt peppad igen!
Vi ska lämna in bidrag till en sminktävling!
Vinnaren får gå en hel sminkkurs gratis.. JA TACK!

Man ska lämna in ett personligt brev + 3 närbilder på sminkningar
man har gjort på andra.

Nu ihelgen ska jag sminka systrarna marklunds inför bröllop så där
har jag en sminkning klar iaf! Sen hade jag nog tänkt köra nån Twiggy eller
Marilyn sminkning. Och till sist en lite mer extreem sminkning :)

Har en miljon idéer! beror lite på vem ja kommer att sminka.
Men kul som fan kommer det att bli!

Vet inte huuur länge och hur många gånger jag har tjatat på både Älskling
och pappa om att få gå en sminkkurs. Men dom är inte direkt billiga så jag förstår
att dom inte vill lägga ut pengarna. Men skulle jag få chansen att gå en sån kurs skulle
jag fan sminka dag och natt.
I skolan gav jag upp ganska fort för de var oftast inte ens intressant, det här är ändå mitt intresse
och nånting jag verkligen vill lära mig!

Sminkbilderna fixar vi nästa vecka. och ja får väl börja knåpa på brevet snart också!
den 18e ska allt in! önska mig lycka till!

tyget

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Lycka till! Hoppas det går vägen för dig! :]

2009-06-04 @ 11:16:30
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0