Shopaholic?

Vi kan inte sluta shoppa!
Sanna verkar ha rätt "Gör ni inget annat än å shoppar eller?"
Idag skulle vi av nån anledning fara till Jysk och kolla på en skänk till hallen.
Det vart ingen skänk men en duk och en till kudde till soffan :)

Nu har älskling varit duktig och satt upp några små tavlor i köket.
Hoppas lackhyllorna kommer upp också! *håller tummarna!*
Jag ska nog skriva ut nå kort på Hampus och rama in ^^
Har tre ramar som bara ligger och skräpar, har aldrig tagit mig för att göra
de där. *lat*

Skulle sy ihop en skummgummihjälm åt Hampus också men jag gav upp
ganska fort eftersom alla mina tyger verkar vara uppe i förådet.
De får bli nån dag då jag inte har ont i huvet.

tyget

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg! :D

kika gärna in på min med,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-23 @ 17:04:48
Postat av: Jessie James

skumm gummi hjälm? thihi :D

2009-06-23 @ 19:20:29
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har insett att jag ha shoppat rätt mycket också på slutet eftersom jag dessutom träffat er på stan, det betyder ju att jag också shoppar? :P haha

Det känns som standard nu, jobba natt, vakna tre, gå på stan sista timmen innan de stänger. Fara dit nästa dag igen eftersom jag inte hann på alla affärer....och så håller det på

2009-06-25 @ 03:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0