Shopping igen..

Oj då, De vart en heldag på stan med Älskling, Hampus, Lena och Sanna.
Råkade bli en del shopping idag också. oops

Till mig:
En svart t-shit.
En röd t-shirt.
Svarta shorts.
En rosa väska
och till sist en söt hårklämma med en stor rosett på!

Till Älskling:
2 Huvtröjor, En vit och en svart.
2 Linnen, ett vitt och ett grått.
och nånting mer som ja inte kommer på för tillfället :P

Lena och Sanna hittade också en massa fint :)

Nu sitter jag och Hampus här hemma och han river ut alla
sina leksaker som jag nyss plockat ihop.. ibland är det helt
enkelt inte lönt. haha

Älskling for iväg till Tavelsjö för att hjälpa Hortan me bilen igen.
Dom måste tydligen ha den klar innan Måndag (bra planerat pojkar!)
Men men så länge jag inte sliter ut mig så..

tyget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0