Sötunge!

Mitt lilla bustroll till unge är ju bara för söt.
Han är nu 10 månader och börjar redan bli extremt grinig om han
inte får som han vill.. haha min lilla åsna :]

Igår kväll när ja skulle lägga han så börja han grina, han skulle absolut inte sova.
Man går dit typ en miljon gånger och lägger han ner, eftersom han ställer sig upp
hela tiden och står å hoppar i sängen i ren protest.
Efter den där miljonte gången så la ja han ner och stog där å kolla på han. Han lägger
täcket för ansiktet och lossas sova, såfort jag rör på mig tittar han fram under täcket för
att kolla om jag är kvar. "Sov nu älskling" lägger tillbaka täcket lossas sova igen och
såhär gör han typ 5 gånger innan jag går på riktigt å då börjar han stor böla igen.
haha

Sötunge!

Hampus 10 månader

Nu sover han så sött igen innan lunchen. Vart sovmorron idag ^^ woohoo
Ska packa i mig frukosten nu. Havre knäckisar med avokado, keso, lime och peppar på
mumms! :)

tyget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0