Två dagar kvar!

Älskling är på jobbet.. än en gång ringde dom kl 8 på morronen å fråga om
han kunde jobba. Kan han inte bara få fast? Då slipper dom ringa var och varannan dag
å fråga om han kan jobba. De här börjar bli löjligt!

Hoppas att Lena har tid att komma hit idag eftersom de nu bara är två dagar
kvar tills bilderna till sminktävlingen ska vara inne! *panik*
Mer panik över att jag inte fått en endaste liten bild från bröllopet heller!
Jag lämna ändå min mail till två personer men ingen av dom verkar ha tid
för ett ynka mail?! Blir så jobbigt att tjata. :(

Blir en väldans panik om jag inte får nån bild av dom eftersom ja måste hinna göra
en till sminkning då! på nån annan! Får väl gå å knacka dörr "hej får jag sminka dig?"
HAHA

äsch de blir nog bra tillslut.

tyget

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du få ju alltid sminka mej om du inte hittar någon annan i sista sekund :D Men jag har ju inget modellansikte direkt, men jag kan va backup för det skulle ju va jättesynd om du inte är med i tävlingen! Så självklart måste du tjata på bröllopsbrudarna om bilden, det e ju din framtid det handlar om ffs! ;)

2009-06-17 @ 07:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0