Shopping!

Eftersom Älskling for iväg och jobbade idag så ville inte ja sitta hemma och ha tråkigt,
så jag och Hampus hoppade på bussen å for ner på stan med Lena! :)
Vart en del shopping sååklaart! ;)

Massor med nya strumpbyxor och..

Gina
Jeans från Gina tricot 199:-

gina

Blå kjol från Gina 199:-

tröja  tigger
Ljusblå tiggertröja från H&M 69:-
Och ett sött Tigger set med linne och shorts som Hampus
fick av snällaste tant Lena! också från H&M 149:-

Sen vart de lite mat och mys i solen innan vi gick å letade efter både
klänningar och skor. men vi ska göra ett nytt ryck imorron för då ska ja
ändå gå till frissan! PEPP! :)

tyget

Kommentarer
Postat av: Jessie James

åhh jag gilla jeansen :D

2009-06-09 @ 12:28:44
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tänkte köpa de där jeansen när jag var nere i Västerås i helgen, men det fanns inte i min storlek sur

2009-06-10 @ 00:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0