Fler hus!

Nu är vi i Tavelsjö igen.
Älskling och mamma är ute på gården och fäller träd haha
Hampus snurrar runt om en vilde i sin gåstol!
och jag försöker få tag på en mäklare som verkar ha väldigt lång lunch.

Idag ska vi fara och kolla på eeh hus nr 6 kanske de är. ja nåt sånt.
Sen har jag ändrat mig angående ett annat hus som Älskling ville titta på förut,
så nu måste jag ha tag på mäklaren till de huset.

Så två hus till iaf :)
Ett blått å ett gult haha måååla om!

Men de ska bli spännande och se! :)
ala rummen ser så stora ut på korten men ja tror dom är aningen mindre
i verkligheten.

Ne nu ska ja leka med lillgubben :)

tyget


Kommentarer
Postat av: annsan_s

Hej! Gå med här och få 2000 banner visningar idag när du blir medlem. Du får även fler besökare till bloggen.



http://www.bloggplus.se?r=58155

2009-06-06 @ 20:55:52
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0