Hur gör man?

Jag måste vara sämst i världen på att packa.
Jag kan inte bestämma Vad jag vill ha med mig..
nä så då skiter jag i att packa..? De kan inte vara normalt!

Vi trodde att vi skulle hinna med en prommis i solen också.
Men då vi väl gick till affärn så vare mest bara molnigt :(
Solen lyckades titta fram två pjuttiga små gånger under hela promenaden!

Nu sitter jag här och har ont i huvet, känner mig snurrig och vill bara sova..
Har ont i ena örat också så de är väl bara öroninflammation som fattas nu!
Crap.. har jag tid med en lite kort powernap? Snälla..

Okej.. gonatt! ett LITET tag..
sen måste jag packa!


Kommentarer
Postat av: Jessie James

jag har utmanat dig!

2009-03-23 @ 11:30:03
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0