Ny mobil?


Min lillgubbe är en liten tjuv!
Vi låg å sängen å lata oss och så fick han som vanligt tag på min mobil.
verkar inte spela nån roll hur långt ifrån han jag lägger den,
han lyckas ändå hitta den! lilltjuven!
Ja men den här gången va inte lika rolig som alla andra gånger för nu spydde han på den.

Jag som hade jobbat så hårt för att få en ny mobil!
Min gammla gick sönder flera gånger och tillsluuut fik ja reklamera den å fick en
Sony Ericsson G502 istället. Har inte haft den speciellt länge men den va  då inte hållbar..
Rätt bra telefon i övrigt. bra batteri, kameran bryr jag mig inte om å den är liten å snygg design på.

Va ska man köpa för ny mobil nu då?
Den ja ha funkar fortfarande men den vart råskum efter Hampus döda den lite..
Pratar man med någon så faller den andra personen bort lite nu å då.. sen då det
bröts så börja de spraka och den börja småvibrera? haha kan knappst vara bra!
Så det är väl lika bra att börja leta efter en ny mobil som man tror att man kan trivas med!

Älskling har en helt ny mobil liggandes i garderoben så jag får väl ta den sålänge..
eller iaf medans jag är i London! lite drygt om man inte har en telefon som funkar där!

Nåt förslag på en bra mobil? :)
som sagt kamera skiter jag i..
vill ha bra batteri och taltid.
och snygg ska den va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0