Prommis och jobb

Gud så skönt! En timmes promenad i solen!
Det behövde jag! Har haft småont i huvet i en vecka men de känns bättre nu.
Fast då har jag tvårslutat med både Godis och Cola som va mitt huvudintag under en dag! haha bläää
Nä nu är det slut med de! :) Här ska vi bli nyttiga!
Kan inte börja med att lära Hampus sånt där onyttigt beteende!

Nu sitter jag och Lena och försöker knåpa ihop en budget som vi måste hålla oss till
inför Londonresan! Vem vet hur shoppingtokig man kommer bli där! haha

Kommentarer
Postat av: Jessie James

yeas det har jag sparat :)

åhhh hoppas nu bara att det är BRA hår! :D

wohooo

2009-03-19 @ 15:51:02
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0