Vad gör man?

Vaknar såklart upp med ont i huvet igen..
Vet inte hur många gånger Hampus väckte mig inatt.. usch
Känner mig helt död..

Bara jag och Lillgubben hemma nu,
Älskling är på nån jobbgrej å kommer hem snart..

Hoppas att Lena kan komma hit senare idag å hjälpa mig att färga håret.
Vet inte varför men jag orkar bara inte göra de själv den här gången..
Vill att de ska bli braa den här gången också.
Vill ogärna fara till London å se ut som hej kom å hjälp mig i håret! haha

Helgen blir nog lugn.. som de ser ut nu..
Får ja bestämma blir de kanske ett glas vin å nån film..
Sen måste vi åka till Tavelsjö å hämta stoorväskan
Så man får med sig lite kläder hem.. :)

aajaa hitt på nåt :)

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

hoppas du får en jättebra fredag :)

2009-03-20 @ 13:45:51
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0