Ändrade planer

Smått ouppdaterad blogg.ja? :(
Har suttit hemma med min lille sjukling.
Kan knappast vara kul att vara 1½ år och ha 39,5 i feber :(
Min stackars lille ponte!

Så de vart ingen tripp till stan för mig idag. Hade en helt underbar dag
planerad med Katti, men ikket.
Så vi ska ta det nån annan dag istället. Så jag ser fortfarande fram imot
en heldag på iksu spa, lunch och myspys på stan!

Ikväll käka jag och Älskling tacos och Hortan komme förbi sådär lagomt
till maten. Knasbolle som jobbar så mycket att han inte har tid att äta! :/
Sen vart de lite tv, chippa å dippa och nu mår ja bara dåligt..

Så de blir natti natt nu och förhoppningsvis en liite roligare dag imorron
för Hampus feber har gått ner nu iaf. Han verkar då sova bra och jag hoppas
verkligen att han fortsätter göra de resten av natten också!

Nä natti natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Do it! Jag älskar den.



Jag förstår det, det är ju inte direkt billigt heller. :S speciellt nu när ni flyttat också. resan dit kostar ju också.. Hoppas Hampus blir frisk snart!

2009-11-26 @ 00:03:10
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: LenaMarii

Hoppas lillsnutten kryar på sig!

Inte kul :(

2009-11-26 @ 03:27:40
URL: http://lenamarii.blogg.se/
Postat av: LenaMarii

Vad skönt :) Låter som det går åt ett bättre håll iaf.



Jo nu är jag i stort sett frisk - woho. Lite seg och huvudvärk ibland bara :)

2009-11-26 @ 14:39:30
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0