Besök

Vi fick fika besökare ikväll.
Hortan, Ante å Thimthim!
Fast de hade redan räknat ut att vi inte skulle ha nåt att bjuda på
sådär huxflux så de hade med sig fika! :)
De hade till och med köpt med en cola till mig bara för att de visste att
jag inte drack kaffe :] naaw. Men ja ha ju redan kylskåpet fullt :P haha

Nu sitter jag här å sitter och Älskling sitter och pillar med en lampa,
som tanta lämnat efter sig haha Inte speciellt konstigt att vi fick den
eftersom vi inte håll  på att få ner skiten från taket!
De kan ju omöjligt vara speciellt säkert att göra som de hade gjort!
Brandrisk AB ojaa.. :S Nä tur man ha en gubbe som kan fixa sånt där!
Jag hade ju lätt hängt mig i lampan tills den lossna från taket om ja skulle
försöka få ner den!


Kommentarer
Postat av: jessie james

DJUNGEL KINN :D

HAHHAHAA ^^

2009-11-13 @ 00:16:25
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0